Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Κύριε Πρωθυπουργέ, δύσκολα τα ‘πράγματα’. Δεν μπορώ να πείσω κανέναν να σας απευθύνει τον λόγο.




.... .... .... ....  μία σκηνή στο δρόμο …

Φίλε μου, Βασίλειε.
Σε παρακαλώ να μου πεις, δύο τρία λόγια, σχετικά με την κατάσταση, τόσο την πολιτική, όσο και της καθημερινότητας μας.

Χαμένος κόπος, Ιωάννη.
Είμαι, δυστυχώς βαθύτατα απογοητευμένος από τους πολιτικούς μας.
Όταν έγινε η μικρασιατική εκστρατεία που κατέληξε στην μικρασιατική καταστροφή, πρόξενος των ΗΠΑ στη Σμύρνη ήταν ο φιλέλληνας George Horton. Έγραψε την ιστορία της καταστροφής σε ένα πολύ ωραίο βιβλίο. Αναφέρει ότι γύρισε πολλές χώρες και είχε πάρε-δώσε με τους πολιτικούς των χωρών. Αλλά οι έλληνες πολιτικοί είναι οι μόνοι που βάζουν πρώτα το προσωπικό τους συμφέρον, μετά το κομματικό και ενδιαφέρονται για το εθνικό συμφέρον μόνο αν ταιριάζει με τα δύο προηγούμενα συμφέροντα.

Αυτό συμβαίνει και τώρα.

Οι θέσεις των πολιτικών μας, όταν είναι κυβέρνηση με αυτές, όταν είναι αντιπολίτευση είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. Παίρναμε χρόνια δάνεια για καταναλωτικούς σκοπούς και δεν βρέθηκαν έλληνες πολιτικοί να πουν ότι, κάποια στιγμή θα περάσουμε και από το ταμείο να εξοφλήσουμε τα δανεικά (για την ακρίβεια το είπαν 3-4 πολιτικοί αλλά η φωνή τους πνίγηκε από τα κομματικά συμφέροντα των υπολοίπων). Σε αυτό έχουν ευθύνη και τα μεγάλα και τα μικρά κόμματα και όλοι οι πολιτικοί.
Καταλαβαίνεις Ιωάννη και την βαθειά μου απογοήτευση, εξακολουθώ να είμαι προβληματισμένος για το θέμα που μου θέτεις.

Φίλε Βασίλειε
, δεν με βοηθάς, αν και σε καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις μέσα από την πίκρα σου.

Ιωάννη
, αυτή τη στιγμή, αυτό είναι το ξεχείλισμα της καρδιάς μου και του μυαλού μου.

.... .... .... ....  μία σκηνή στο δρόμο … ίσως υπάρξει συνέχεια

Κύριε Πρωθυπουργέ, υπάρχει ελπίδα;
Άλλαξε η νοοτροπία των πολιτικών; Βεβαίως καταλαβαίνω ότι, δεν γίνονται εύκολα οι αλλαγές.
Έχετε διάθεση, γνώση και ικανότητα, να προσπαθήσετε τουλάχιστον, δομικές αλλαγές
στα πλαίσια εξυγίανσης του πολιτικού συστήματος;

Σας περιμένουμε. Να πετύχετε στο έργο σας και μετά να μας εξηγήσετε πως έγινε.
Κουραστήκαμε να ακούμε λόγια χωρίς έργα.

Σας εύχομαι, στον Πρωθυπουργό, στους Συνεργάτες του,
στους Έλληνες – σε κάθε Οικογένεια -  
αλλά και στην Πατρίδα μας.

ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ – Δημιουργικά και Ανώδυνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο κοσμος εδώ

Flag Counter

Φίλοι μου, εσείς από ποιά χώρα είστε;